Nem lehet eléggé hangsúlyozni , hogy az első lépés minden esetben a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Ha most Te is legyintettél és ugornál is a gyakorlatra, akkor emlékeztetlek rá, hogy az elkövetkezendő hónapokban azért fogsz dolgozni, hogy az általad kitalált kulcsszavakra elől legyen az oldalad. Nagyon kellemetlen ha kiderül teljesen rossz irányba mentél és kezdheted elölről.
Túl sok szót választasz. Egy honlapot 1-2 szónál többre nem érdemes optimalizálni, mert ha egy adott szóra jó helyezést kapunk,akkor idővel minden további tartalmunk is előre fog kerülni. Ráadásul a ránk mutató linkek szövegének is tartalmaznia kell a kulcsszavaikat. Egy oldalról pedig 1 linket tudunk szerezni. Ha 2 kulcsszavunk van, akkor máris 2x annyi link kell, ha 3 akkor 3x annyi és így tovább
Túl általánosak a kulcsszavaid: Ülj le és gondold végig, hogyan találnak meg téged a potenciális vevők. Neked nem olyan látogatókra van szükséged, akik még tervezgetnek, akiket talán az is érdekelhet, amit te kínálsz. Nem fogsz tudni senkit meggyőzni személytelenül arról, hogy kelljen neki egy olyan termék vagy szolgáltatás, amire nincs éppen szüksége. Nem egyből és nem egy honlappal. Ezért neked olyan vevők kellenek, akik pont a te termékeidet keresik és ezért olyan kulcsszavak, amiket ezek a kész vevők írnak a keresőbe
Megvannak a megfelelő kulcsszavaink. Fontos, hogy a főoldalt mindig a legértékesebb kulcsszavakra optimlizáljuk. Minden más statikus tartalmat célszerű csak 1 kulcsszóra optimlizálni a maximális hatás elérésének érdekében.
Most egy lakberendező honlap példáján keresztül mutatom be az optimalizálást. Az egyik választott kulcsszó: belsőépítészeti kivitelezés. Erre a kulcsszóra hozunk létre egy új statikus tartalmat.
A statikus tartalom létrehozási felülete valami ehez hasonló lesz:
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : keresőoptimalizálás
Bártfai Balázs vagyok, sorozat vállalkozó. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket.