Öt tipp a hatékony internetes címadáshoz

Kategória: Önmüködő honlap | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Hatékony internetes címsorok írása: öt tipp

Ginger Makela

 

Ön finomította kulcsszavait, optimalizálta ajánlatait, és számtalan célzott kattintást eredményező AdWords-szöveget írt, a Google Analytics-jelentésből azonban az derül ki, hogy nyitóoldalán 91%-os a visszafordulási ráta.

Ez azt jelenti, hogy a webhelyére érkező felhasználók 91%-a hamar visszafordul és távozik, azonnal úgy ítélve, hogy ez a webhely nem neki szól. Ha ott szeretné tartani a felhasználókat, hogy megtekintsék az Ön termékeit és szolgáltatásait, ennek az egyik legegyszerűbb, komoly technikai tudást nem igénylő módja a figyelemfelkeltő címsor alkalmazása. A legutóbbi kutatások szerint a felhasználók legfeljebb 8 másodpercen belül döntenek arról, hogy a webhelyen maradnak-e -- ennyi idő alatt csupán a címsorok és a szöveg egy kis része olvasható el.

Az alábbiakban öt tippet adunk ahhoz, hogyan írhat a felhasználók érdeklődését felkeltő címsorokat.

 

 

A fizetett kulcsszó szerepeljen a címsorban

 

Méghozzá lehetőleg a címsor elején. Ha a felhasználó egy szöveges hirdetésre vagy egy keresési lista elemére kattintva érkezik a webhelyére, akkor valamennyire nyugtalan.

Jó elképzelése van arról, hogy mit keres, és bízik benne, hogy az Ön webhelyén megtalálja azt, bár egy kissé szkeptikus. Erre pedig jó oka van -- sok az olyan értéktelen webhely, ahova hiába látogatna el.

Ha a címsorban szerepel a kulcsszó, akkor a látogató egy pillanat alatt meggyőződhet arról, hogy jó helyen jár. Kissé megnyugodhat, és nyitottabb lesz az Ön üzenete iránt.

 

Öt tipp a hatékony internetes címadáshoz

 

A címsor ne legyen olyan, mint egy reklám

 

A legtöbben nap mint nap hirdetési üzenetek ezreivel találkozunk. Agyunk kifinomult szűrőket fejlesztett ki, hogy a legtöbb ilyen üzenetet távol tartsa magától.

Ennek a szűrőnek az elkerülésére gyakran az a legjobb módszer, ha üzenete nem reklámszerű. Ahelyett, hogy rámenős üzletembernek tűnne, inkább hasznos tanácsot adó barátként szóljon a látogatóhoz.

 

Például az alábbi helyett:

Nagyszerű bőrápoló utolérhetetlen hatással!

 

próbálkozzon a következővel:

5 módszer a ráncok elsimítására 30 nap alatt

 

 

A jellemzők helyett az előnyöket hangsúlyozza

 

A termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos puszta tények felsorakoztatása helyett inkább azt hangsúlyozza, hogy milyen problémáját oldhatja meg a felhasználó a termék vagy szolgáltatás használatával.

 

Az alábbi helyett:

E-mail 2 GB-os tárhellyel

 

próbálkozzon a következővel:

Egyetlen e-mailt sem kell többé elszalasztania

 

 

A címsor legyen könnyen olvasható

 

Amikor a szemünkkel gyorsan valami konkrét dolgot keresünk, hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni azokat a szövegrészeket, amelyeknek az elolvasása túl időigényesnek tűnik.

A címsor tehát legyen minél egyszerűbb és érthetőbb. Érdemes rövidebb szavakat használni.

 

Például az alábbi helyett:

Robusztus adatvisszanyerő megoldások telepítése és a hálózat rendelkezésre állásának bővítése

 

próbálkozzon a következővel:

5 dolog, ami az adatok védelméhez szükséges

 

 

Ne feledkezzen meg az alcímekről

 

Az alcímek további egyszerű módot kínálnak arra, hogy röviden további információval szolgáljon termékével kapcsolatban. A felhasználók a címsoron kívül szívesen átfutnak még egy rövid szövegrészt.

Tegyük fel, hogy Ön e-kiskereskedő, és a nyitóoldala egy konkrét termék oldala, ahol a termék neve szolgál az oldal címsoraként. Ha egy alcím röviden bemutatja a termék előnyeit, a látogatónak nem kell azokat a részletes termékismertetésből kibányásznia, ahol általában vizuálisan nehezebben találhatók meg.

 

Az alábbi helyett:

Laptophátitáska

 

próbálkozzon a következővel:

Laptophátitáska
A szabadalmaztatott védelmi rendszer levegővel töltött ütéselnyelő párnákkal védi laptopját

 

 

És még valami

 

Tesztelje a különböző címsorváltozatokat a Google Webhely-optimalizáló segítségével. A Webhely-optimalizáló automatizálja a tesztelési folyamatot, és megmutatja, hogy mely nyitóoldalak, címsorok és elrendezéskombinációk eredményezik a legtöbb konverziót.mar

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : keresőoptimalizálás

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok, sorozat vállalkozó. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 

 


Csali termék


Belépő termék

 



Értesítés új hírekről



Hírlevél

 

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.