Hogyan keresőoptimalizáljuk a Statikus Tartalmakat? (gyakorlat)

Kategória: Önmüködő honlap | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Nem lehet eléggé hangsúlyozni , hogy az első lépés minden esetben a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Ha most Te is legyintettél és ugornál is a gyakorlatra, akkor emlékeztetlek rá, hogy az elkövetkezendő hónapokban azért fogsz dolgozni, hogy az általad kitalált kulcsszavakra elől legyen az oldalad. Nagyon kellemetlen ha kiderül teljesen rossz irányba mentél és kezdheted elölről.

 

Hogyan választhatsz rossz kulcsszavakat?

 

  1. Túl sok szót választasz. Egy honlapot 1-2 szónál többre nem érdemes optimalizálni, mert ha egy adott szóra jó helyezést kapunk,akkor idővel minden további tartalmunk is előre fog kerülni. Ráadásul a ránk mutató linkek szövegének is tartalmaznia kell a kulcsszavaikat. Egy oldalról pedig 1 linket tudunk szerezni. Ha 2 kulcsszavunk van, akkor máris 2x annyi link kell, ha 3 akkor 3x annyi és így tovább

  2. Túl általánosak a kulcsszavaid: Ülj le és gondold végig, hogyan találnak meg téged a potenciális vevők. Neked nem olyan látogatókra  van szükséged, akik még tervezgetnek, akiket talán az is érdekelhet, amit te kínálsz. Nem fogsz tudni senkit meggyőzni személytelenül arról, hogy kelljen neki egy olyan termék vagy szolgáltatás, amire nincs éppen szüksége. Nem egyből és nem egy honlappal. Ezért neked olyan vevők kellenek, akik pont a te termékeidet keresik és ezért olyan kulcsszavak, amiket ezek a kész vevők írnak a keresőbe

  3. Túl széles réteget szólítanak meg a kulcsszavaid: Ha a céged lakberendezéssel foglalkozik, akkor milyen kulcsszavakat használnál? Pl: belső építész, lakberendezés...eddig nagyon jó. Majd fellelkesülsz és arra gondolsz, hogy talán azok is rendelnek majd tőled, akik még nem akarnak, de van lakásuk. Ezért beleveszel olyanokat is, mint lakás felújítás, lakás, mert arra gondolsz, hogy aki erre keres azt talán érdekelheti a lakberendezési szolgáltatásod, aztán beleveszed a dekoráció, lakás csinosítás, otthon berendezés, gondolván, hogy akit ez a téma érdekel, az potenciális vevőd lehet. NEM! Hibáztál. Nem a vevő fejével gondolkodsz csak a minél nagyobb profitot látod. Ha lakberendezőt akarok, olyat akinek PÉNZT FIZETEK, akkor nem a lakásra keresek rá, mert már van lakásom, nem a dekorációra keresek rá, mert nem én akarok kidekorálni. Én egy céget keresek, akiben megbízok a weboldala alapján, aki ad egy árajánlatot, amit elfogadhatónak tartok.

     

    Bővebb információ a kulcsszó választásról.

 

Statikus tartalmak Optimalizálása:

 

Megvannak a megfelelő kulcsszavaink. Fontos, hogy  a főoldalt mindig a legértékesebb kulcsszavakra optimlizáljuk. Minden más statikus tartalmat célszerű csak 1 kulcsszóra optimlizálni a maximális hatás elérésének érdekében.

Most egy lakberendező honlap példáján keresztül mutatom be az optimalizálást. Az egyik választott kulcsszó:  belsőépítészeti kivitelezés. Erre a kulcsszóra hozunk létre egy új statikus tartalmat.

 

A statikus tartalom létrehozási felülete valami ehez hasonló lesz: 

 

 

Hogyan keresőoptimalizáljuk a Statikus Tartalmakat? (gyakorlat)
  

 

  1. Ha védetté tesszük a tartalmat, akkorcsak jelszóval lehet megtekinteni, így kereső optimalizálási szempontból ezt nem szabad használni.
     
  2. A tartalmat jelenítsük meg a bal oldali menüben, mert így a Google a főoldalról is megtalálja a tartalmat és a menü neve további értékes kereső optimlaizációs tényezővé válik.
     
  3. Aktív SEO? Erről majd a végén írok. Nagyon fontos rész, de előbb át kell látnod az egész felépítését.
     
  4. menü neve részbe a teljes kulcsszót írjuk ékezetekkel, hiszen ez jelenik meg az oldalon és erre fog kattintani a vevő is. Látod milyen fontos, hogy a kulcsszó értelmes és beszédes legyen. A menü neve az esetünkben Belsőépítészeti kivitelezés legyen.
     
  5. Title rész az adott statikus tartalomnak az a része, amit a keresők fontosnak tartanak. Ez olyan, mint az újság szallaghírei. Egy vagy két mondat. Rövid tömör, ami felkelti a látogató figyelmét és szerepel benne a kulcsszavunk is. Pl: Belsőépítészeti kivitelezés gyorsan és egyszerűen. Kímélje magát, dolgoztasson minket!
     
  6. Kategória. Ennek semmilyen szerepe nincsen optimlizálási szempontból. Ez arra jó, hogy magadnak kategórizáld a statikus tartalmakat a későbbi könnyű megtalálás miatt.
     
  7. Meta Description. Ez szintén a keresőknek szóló rész, de mindenki ezt látja a Google találatainál. Ez aza rövid pár soros  ismertető. Ennek olyannak kell lennie, mint az újság hírek első pár sorának. Foglalja össze mit talál a látogató az oldalon és keltsen érdeklődés, hogy valóban kattintson és el is olvassa.
    Pl.: A belsőépítészeti kivitelezés során nemcsak megtervezzük, hanem megbízható, leinformálható szakembereket javasolunk a munkák elvégzésére. Ön eldönti mennyit szán rá, mi garantáljuk a lehjobbakat.
     
  8. Azonosító: Ez lesz az oldal url címe. Vagyis ha ezt beírod a böngészőbe a domain neved után, akkor ezt az oldalt fogod látni. Ezeket az url címeket a keresők nagyon komolyan veszik, a domain neved utána másik fontos lépcső, ezért ezek mindenképpen tartalmazzák a kulcsszavaidat, természetesen szóköz és ékezet nélkül. Ne aggódj, a kereső tudja, hogy ez az ékezetes kulcsszód ékezet mentes változata. Jelen esetben ez legyen: belsoepiteszeti_kivitelezes.  (szóköz helyett használj aláhúzást vagy kötőjelet.)
     
  9. Fejléc kép: Ide olyan képet töltesz, amilyet akarsz. Ha nem töltesz semmit, akkor ugyan az lesz, mint a főoldali tartalom fejléc képe. A fejléc kép fájlának a nevében is használd a kulcsszavadat. Vagyis mielőtt feltöltöd a képet nevezd át pl az azonosítóra: belsoepiteszeti_kivitelezes.jpg.
    Tipp: Ha ugyan azt a képet akarod, mint a főoldalon is, akkor is érdemes azt a képet átnevezve újra feltölteni ide.
    Tipp2: A fejléc kép mindig utaljon a tartalomra. Ne feledd egy kép többet mond ezer szónál.
     
  10. Tartalom. Itt tudsz a letöbbet játszani a kulcsszavakkal. Lehetőleg használd a mondataidban, úgy hogy értelmes maradjon a szöveg. Azonban az első mondatod, mindig tartalmazza a kulcsszót, hiszen erről szól az oldal. Adj neki vastag nagybetűs címet. Pl: Belsőépítészeti kivitelezés Szakértőktől.
    A tartalom kialakításáról bővebben itt olvashatsz.

     
  11. És akkor most vissza a SEO kulcsszóra. Ez egy igen figyelemreméltő fejlesztés. A lényege az, hogy a google imádja a kulcsszavakat. Rajong azért, ha a kulcsszavainkat nagyobb betűvel, vastagítottan, kiemelten írjuk. Azonban van egy dolog amitől egyenesen megvadul: Ha a kulcsszavaink linkek, ráadásul olyan linkek, amik az adott kulcsszóra optimlaizált tartalomra mutatnak. Huhh...ez bonyolúlt lehet elsőre.

    Neked annyit kell tudnod, hogy minden tartalomnak adhatsz egy SEO kulcsszót.  Ha a beállításokban engedélyezed, akkora szoftver erre a szóra elkezdi kiépíteni a belős linkeket. Ezt úgy teszi, hogy a honlapodon bárhol leírod azt a szót, amit megadsz itt kulcsszónak, akkor a szoftver automatikusan átalakítja linkké. Olyan linkké, ami erre a tartalomra fog mutatni.

    Pl.: A SEO kulcsszónak értelem szerűen a Belsőépítészeti Kivitelezés -t adom meg. Innentől, ha bárhol leírom ezt a szót, akkor link lesz belőle és erre a most szerkesztett tartalomra fog mutatni.  Tehát ha mondjuk a híreknél írok arról, hogy ......honlap Belsőépítészeti Kivitelezésről nemzetközi konferenciát tartanak a Syma........akkor a vastagon szedett rész link lesz és rákattintve a látogató és a google kereső is eljut erre a statikus tartalomra.

    FONTOS: Minden tartalomnak csak egy kulcsszót adhatsz meg és minden tartalomnál egyedinek kell lennie ennek a kulcsszónak.

Nem maradsz le semmi fontosról, ha megadod a címed:

Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.

Ne maradj le a frissítésekről... iratkozz fel a CikkFigyelőre:
 

Vissza

Címkék : keresőoptimalizálás

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Bártfai Balázs

Bártfai Balázs vagyok, sorozat vállalkozó. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket.

Kapcsolódó cikkeink:

 
 

 


Csali termék


Belépő termék

 



Értesítés új hírekről



Hírlevél

 

Címkék

Iratkozz fel és nem maradsz le semmiről. Szólunk, ha frissül a cikk vagy számodra érdekes témákról írtunk.