Ön finomította kulcsszavait, optimalizálta ajánlatait, és számtalan célzott kattintást eredményező AdWords-szöveget írt, a Google Analytics-jelentésből azonban az derül ki, hogy nyitóoldalán 91%-os a visszafordulási ráta.
Ez azt jelenti, hogy a webhelyére érkező felhasználók 91%-a hamar visszafordul és távozik, azonnal úgy ítélve, hogy ez a webhely nem neki szól. Ha ott szeretné tartani a felhasználókat, hogy megtekintsék az Ön termékeit és szolgáltatásait, ennek az egyik legegyszerűbb, komoly technikai tudást nem igénylő módja a figyelemfelkeltő címsor alkalmazása. A legutóbbi kutatások szerint a felhasználók legfeljebb 8 másodpercen belül döntenek arról, hogy a webhelyen maradnak-e -- ennyi idő alatt csupán a címsorok és a szöveg egy kis része olvasható el.
Az alábbiakban öt tippet adunk ahhoz, hogyan írhat a felhasználók érdeklődését felkeltő címsorokat.
Méghozzá lehetőleg a címsor elején. Ha a felhasználó egy szöveges hirdetésre vagy egy keresési lista elemére kattintva érkezik a webhelyére, akkor valamennyire nyugtalan.
Jó elképzelése van arról, hogy mit keres, és bízik benne, hogy az Ön webhelyén megtalálja azt, bár egy kissé szkeptikus. Erre pedig jó oka van -- sok az olyan értéktelen webhely, ahova hiába látogatna el.
Ha a címsorban szerepel a kulcsszó, akkor a látogató egy pillanat alatt meggyőződhet arról, hogy jó helyen jár. Kissé megnyugodhat, és nyitottabb lesz az Ön üzenete iránt.
A legtöbben nap mint nap hirdetési üzenetek ezreivel találkozunk. Agyunk kifinomult szűrőket fejlesztett ki, hogy a legtöbb ilyen üzenetet távol tartsa magától.
Ennek a szűrőnek az elkerülésére gyakran az a legjobb módszer, ha üzenete nem reklámszerű. Ahelyett, hogy rámenős üzletembernek tűnne, inkább hasznos tanácsot adó barátként szóljon a látogatóhoz.
Például az alábbi helyett:
Nagyszerű bőrápoló utolérhetetlen hatással!
próbálkozzon a következővel:
5 módszer a ráncok elsimítására 30 nap alatt
A termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos puszta tények felsorakoztatása helyett inkább azt hangsúlyozza, hogy milyen problémáját oldhatja meg a felhasználó a termék vagy szolgáltatás használatával.
Az alábbi helyett:
E-mail 2 GB-os tárhellyel
próbálkozzon a következővel:
Egyetlen e-mailt sem kell többé elszalasztania
Amikor a szemünkkel gyorsan valami konkrét dolgot keresünk, hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni azokat a szövegrészeket, amelyeknek az elolvasása túl időigényesnek tűnik.
A címsor tehát legyen minél egyszerűbb és érthetőbb. Érdemes rövidebb szavakat használni.
Például az alábbi helyett:
Robusztus adatvisszanyerő megoldások telepítése és a hálózat rendelkezésre állásának bővítése
próbálkozzon a következővel:
5 dolog, ami az adatok védelméhez szükséges
Az alcímek további egyszerű módot kínálnak arra, hogy röviden további információval szolgáljon termékével kapcsolatban. A felhasználók a címsoron kívül szívesen átfutnak még egy rövid szövegrészt.
Tegyük fel, hogy Ön e-kiskereskedő, és a nyitóoldala egy konkrét termék oldala, ahol a termék neve szolgál az oldal címsoraként. Ha egy alcím röviden bemutatja a termék előnyeit, a látogatónak nem kell azokat a részletes termékismertetésből kibányásznia, ahol általában vizuálisan nehezebben találhatók meg.
Az alábbi helyett:
Laptophátitáska
próbálkozzon a következővel:
Laptophátitáska
A szabadalmaztatott védelmi rendszer levegővel töltött ütéselnyelő párnákkal védi laptopját
Tesztelje a különböző címsorváltozatokat a Google Webhely-optimalizáló segítségével. A Webhely-optimalizáló automatizálja a tesztelési folyamatot, és megmutatja, hogy mely nyitóoldalak, címsorok és elrendezéskombinációk eredményezik a legtöbb konverziót.mar
Csak olyan cikkeket küldünk neked, amik érdekelni fognak. Max heti 1 alkalommal.
Címkék : keresőoptimalizálás
Bártfai Balázs vagyok, sorozat vállalkozó. 2003 óta valósítom meg a saját és mások ötleteit. Több sikeres ötlet és pár kudarc áll a hátam mögött. Az automatizált megoldásokban hiszek. Ezért olyan stratégiákat dolgozok ki, amik folyamatosan szállítják a vevőket.